Saturday 3 March 2012

reunion abah di hari sabtu...

Sabtu kali ni sekolah ganti, dan ada pula majlis perkahwinan kawan abah. mujur hari ni ikut jadual hari jumaat, jadi cepatla kami balik.

Kadang kadang rasa macam tak percaya je kawan sekolah abah diutara tu leh bertemu jodoh dengan orang sini. keciknye dunia. tambahan keciknye dunia, ada pulak kawan sek rendah abah pun posting ngajar disini. 

so sabtu kali ni macam reunion kecil kecilan buat abah berjumpe kawan kawan nye, kawannye dari kuantan, fazil turut join same untuk ke kenduri tersebut, beserta liza yang memang mengajar disini. kami p kenduri bersama sama, dan lepas kenduri ke rumah kami bersembang sembang.

kebetulan lah pulak waktu diorang ada tu, lalula penjual meja batu yang tak semena mena teberhenti depan rumah kami dan abah pun membeli meja batu tesebut. Akhirnye laman semak rumah kami dah ada meja batu, wah tak sangkanya. Abah beli rm 180.okla tu..yang kesiannye stuck lama juga si lori penjual meja kerusi batu tu, sian diorang puas dibaiki akhirnya ok..jauh lagi perjalanan diorang katanye...katanye lepas ni nak ke melaka dan berjual hingga habis barang dalam lori tesebut..

So bergambarlah kami bersama meja batu kami yang baru...hehe..

Kawan abah fazil bermalam rumah kami..so arini makan luar. Dan berborak panjang abah dan kawan abah sampai tak tau pukul berapa diorang tido...

2 comments:

  1. amboi depa...ni yg kami nak pi wat srprise ni..hehehheehehhehehe...rindu kamu semua..hukhukhuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datangla, asal jangan datang skang udah le, kami xde kat rumah...bebudak ni pun rindu kat auntie auntie nye...:-)

      Delete